Čo NECHCE váš webový dizajnér, aby ste vedeli?

V tomto jednostránkovom dokumente vám odhalíme pravdu o jednoduchej štruktúre webu, ktorá vám pomôže získavať viac kontaktov na vašich potenciálnych zákazníkov a zvýšiť príjem objednávok z internetu.

Stačí kliknúť na tlačidlo a ihneď získate prístup k materiálu a návodu, ako môžete túto štruktúru použiť na vašom webe ešte DNES aj vy (bez dodatočných technických zručností či veľkých investícií).

 

[Návod] Získajte viac klientov z Facebooku, vytvorte si fanpage!

Facebook je skvelým nástrojom na propagáciu vášho podnikania. Ak ste stotožnený s myšlienkou: "Buď tam, kde sú tvoji klienti", Facebook budete skôr vnímať ako zdroj získania nových klientov, než požieračom vášho drahocenného času. 

Niektorí obchodníci využívajú osobný profil na Facebooku, aby si vybudovali pozíciu experta v určitej oblasti a získali tým dôveru. Ak máte klientov, ktorí vám dôverujú, ste veľmí blízko k predaju a dosiahnutiu zárobku. 

Obchodníci, ktorým na zviditeľnenie vlastného biznisu nestačí priestor na osobnom profile na Facebooku, používajú Facebookovú stránku, nazývanú aj fanpage

Nestraťte už ani minútu a získajte návod, s ktorým si krok po kroku vytvoríte fanpage.​

Facebook fanpage

1. krok

Kliknite na odkaz: www.facebook.com/pages/create

 

2. krok - Typ fanpage

Vyberte si typ fanpage, ktorú si chcete vytvoriť. K dispozícií máte viacero možností:

Facebook fanpage

  • Miestny obchod alebo miesto - tento typ fanpage si zvoľte vtedy, ak máte kamennú pobočku alebo miesto, kde prijímate klientov. Fanpage vám ponúka niektoré vlastnosti, ktoré u iných typov nenájdete. Ide predovšetkým o hodnotenie - počet hviezdičiek, ktorými klient vyjadruje svoju spokojnosť. K dispozícií máte aj recenzie, mapu alebo otváracie hodiny. Tie u ostatných typov fanpage nenájdete. 
     
  • Firma, organizácia alebo inštitúcia - je vynikajúcim typom fanpage pre veľké organizácie akými sú napríklad banky. Ak pracujete ako realitný maklér, ktorý má vlastnú pobočku, túto fanpage by som odporúčil pre vašu materskú spoločnosť. Vám, ako realitnému maklérovi, potom stačí fanpage "Miestny obchod alebo miesto". 
     
  • Značka alebo produkt - ak pôsobíte ako lektor, je to skvelý typ fanpage pre vaše školenia. Ak organizujete viacero seminárov, každý z nich by mal mať vlastnú fanpage.
     
  • Umelec, skupina alebo známa osobnosť - najčastejšie zvolená možnosť, ak pôsobíte ako finančný, či výživový poradca, realitný maklér (ktorý nemá pobočku), tréner alebo expert v určitej oblasti. 
     
  • Zábava
     
  • Záležitosť alebo komunita - tento typ fanpage si zvoľte v tom prípade, ak chcete mať facebookovú stránku zameranú na určitú tému, napríklad zdravia, financií, či predajných techník. 

 

3. krok - Kategória a názov fanpage

Každý typ fanpage má svoje jednotlivé kategórie, ktoré bližšie charakterizujú zvolenú fanpage. Takže, ak máte vybraný typ fanpage, zvoľte jej kategóriu.

Facebook fanpage

 

Na obrázku vidieť, že som si vybral fanpage "Umelec, skupina alebo známa osobnosť", kategóriu "Podnikateľ".

 

Facebook fanpagePotom vypíšete názov fanpage, ja som zvolil "Martin Mažár" a kliknete na tlačítko "Začať".

V tomto momente vás Facebook presmeruje na vami vytvorenú fanpage, kde môžete doplniť už konkrétne parametre.

 

 

 

 

 

4. krok - Nastavenie fanpage

Vyplňte všetky údaje v nastavení stránky:

 

1. Informácie

Facebook fanpage

Základné údaje o stránke alebo core message, ktorá hovorí, akým spôsobom pomáhate ľuďom. Takto vyzerá moja core message: "Pomáham obchodníkom a podnikateľom zvyšovať predaj, aby za ten istý čas zarobili viac peňazí." To, čo tu napíšete, sa zobrazí v základných informáciach fanpage.

Maximálna dĺžka core message je 155 znakov. Snažte sa zmestiť do tohto rozsahu, inak na stránke tieto údaje neuvidíte celé. Nebude to dobre vyzerať. 

Pod core message je priestor na zadanie url adresy vašej webovej stránky

 

2. Profilová fotka

Facebook fanpage

Ak nahrávate fotku Facebookovej skupiny vašej firmy, použite jej logo. Ak vytvárate fanpage, kde hlavnú úlohu zohráva vaša osoba, tak použite vašu profilovú fotku. 

Ideálna je fotka, kde vidieť vašu celú tvár s časťou vašich ramien. Na klienta to pôsobi dôveryhodne. Ak chcete u klienta zanechať dobrý prvý dojem, zvoľte fotku s úsmevom. U žien sa osvedčili fotky s priamym pohľadom do objektívu. Vytvárate tak dojem, že sa priamo pozeráte na klienta.

Dôležité je, aby ste na fotke vyzerali ako odborník z danej oblasti. Ak ste finančný poradca, zabudnite na fotku z kúpaliska. Uprednostníte fotku, na ktorej ste oblečený v obleku s kravatou. 

Profilovú fotku si nahráte po kliknutí na "Nahrať z počítača". Minimálna veľkosť fotky by mala byť 180 x 180 pixelov.

Dajte si záležať na výbere fotky, pretože sa bude zobrazovať pri všetkých vašich činnostiach na Facebooku (pri pridaní príspevku, komentovaní alebo zdieľaní).

 

3. Pridať medzi obľúbené

Facebook fanpage

Facebook fanpage

 

V tejto časti nastavenia stránky si novovytvorenú fanpage pridáte do časti "OBĽÚBENÉ" na vašej profilovej stránke na Facebooku. Bude to vyzerať takto:

Facebook fanpage

 

4. Preferované publikum stránky

Facebook fanpagePosledným krokom je zvolenie preferovaného publika stránky. 

 

Toto bol postup na vytvorenie základov Facebookovej stránky. Držím palce, nech vám nová fanpage získa veľa platiacich klientov. :)

Ak sa vám článok páčil, budem rád, keď ho zdieľate. Napíšte mi, či sa vám podarilo vytvoriť vašu novú fanpage. 

 

Autor: Martin Mažár

Túžite mať krásny web vytvorený na základe psychológie predaja? S Webovačom to zvládne každý.

Vytvorte si svoj web pomocou Webovača.

ČO HOVORÍTE NA WEBOVAČ

JE TO ÚPLNE ÚŽASNÉ!!! Toľko možností, kreácií a skúšania, prenášania súčastí sem-tam mávnutím myši...
Som unesený. Ďakujem :-)

Mgr. Andrej Gonda www.arkai.sk

Štruktúra webu, ktorá FUNGUJE. Bodka.

Stačí kliknúť na tlačidlo a ihneď získate prístup k materiálu a návodu, ako môžete túto štruktúru použiť na vašom webe ešte DNES aj vy (bez dodatočných technických zručností či veľkých investícií).

Odhaľte tajomstvo webov, ktoré ľudia jednoducho milujú

V tomto jednostránkovom dokumente vám odhalíme pravdu o jednoduchej štruktúre webu, ktorá vám pomôže získavať viac kontaktov na vašich potenciálnych zákazníkov a zvýšiť príjem objednávok z internetu.

Tieto stránky používajú cookies.
Prehliadaním týchto stránok s používaním cookies súhlasíte.