Čo NECHCE váš webový dizajnér, aby ste vedeli?

V tomto jednostránkovom dokumente vám odhalíme pravdu o jednoduchej štruktúre webu, ktorá vám pomôže získavať viac kontaktov na vašich potenciálnych zákazníkov a zvýšiť príjem objednávok z internetu.

Stačí kliknúť na tlačidlo a ihneď získate prístup k materiálu a návodu, ako môžete túto štruktúru použiť na vašom webe ešte DNES aj vy (bez dodatočných technických zručností či veľkých investícií).

 

6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web

článok- -6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web- (1).png

K webu a písaniu článkov som sa dostal náhodne. Kamaráti sa dohodli, že začnú podnikať na webe. Ja som sa k ním tiež chcel pridať, ale nezobrali ma.

Vraj pre nich nebudem mať žiaden prínos.

Tomu sa hovorí podnikateľské rozmýšľanie. A vôbec im to nezazlievam.

Naopak som veľmi rád, pretože vďaka nim (a ich inšpirácii) som si vytvoril svoj prvý web, napísal svoj prvý článok a to mi zmenilo život.

Vtedy som samozrejme netušil, aký to bude mať vplyv na môj život a tiež som ani nevedel, ako zarábať na webe.

Jednoducho som si povedal, že si založím web a budem písať články a časom prídem na to, ako to speňažiť.

STALO SA!

Dnes presne viem, akú dôležitú úlohu zohrávajú články v mojom biznise a o všetky tieto dôvody som sa rozhodol s vami podeliť.

Budem dúfať, že vás to nakopne, pustíte sa do toho aj vy a možno vám to zmení život, tak ako mne.

 

článok- -6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web- (4).png


1. Dôvod - Vyššia známosť

Keby sme sa spoločne vrátili v čase dozadu, tak vidíte Martina Mažára (teda mňa) ako školiteľa, ktorý síce má 10 rokov skúseností, svoju prácu robí s nadšením a má veľa spokojných klientov.

Nikto ho však nepozná.

Teda okrem tých ľudí, ktorí prešli jeho školeniami.

V podstate som bol neznámy školiteľ. Jediný, koho ľudia v oblasti predaja poznali v tom čase, bol asi iba Ivo Toman - ostatných školiteľov ľudia nepoznali.

A teraz sa prenesme do súčasnosti...

Vďaka tomu, že som začal písať články, sa začali v mojom živote veci meniť. Stále viac a viac ľudí sa o mne dozvedalo (niečo cez 200 000 ľudí mesačne) a to malo priamy vplyv na to, koľko ich začalo využívať moje služby.

Dokonca som prišiel do fázy, že sa mi ozývalo viac ľudí, ako som reálne dokázal obslúžiť. 

U vás to môže byť podobné.

Chce to len odhodlať sa a začať písať články.

Na začiatok začnite písať jeden článok týždenne. Dajte si záležať, aby v článku boli naozaj cenné informácie, ktoré dokážu využiť vaši potenciálni klienti.

Pokiaľ to urobíte, tak je možné, že vaši čitatelia vás odmenia tým, že váš článok budú zdieľať so svojimi priateľmi napr. na Facebooku alebo inej sociálnej sieti.

Tak ŠUP do písania kvalitných článkov.

 

2. Dôvod - Vyššia kredibilita

Sú ľudia, ktorým písanie článkov nefunguje. Chcete vedieť prečo? Má to jednoduchú príčinu - článok odfláknu.

Ak chcete z písania článkov vytĺcť maximum, tak píšte kvalitné články, ktoré majú skutočnú informačnú hodnotu a dokážu vašim potenciálnym klientom pomôcť.

Ak to budete robiť, tak v očiach vašich potenciálnych klientov stúpne váša kredibilita a začnú vás považovať za odborníkov.

Tým si ich k sebe viac pripútate a keď budú potrebovať odbornú radu alebo vaše služby, tak sa skôr ozvú vám ako niekomu inému.

Je to podobné ako u lekárov. Ak máte vážnu diagnózu komu sa ozvete - nejakému neznámemu lekárovi alebo človeku, o ktorom viete, že je skutočný odborník?

V minulosti na to, aby ste v očiach ľudí vyzerali ako odborník, ste museli napísať knihu. Dnes stačí, keď budete pravidelne písať kvalitné odborné články, ktoré ukážu vašu kvalifikáciu a zároveň ľuďom pomôžu pri riešení ich problému.

Cesta je jasná - píšte kvalitné články a vaša kredibilita v očiach ľudí pôjde hore.

článok- -6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web- (3).png


3. Dôvod - Zostávate v kontakte

Okrem toho, že vám články pomáhajú rozširovať vaše meno, budovať vašu kredibilitu (odbornosť) v očiach ľudí, vám umožnia aj ďalšiu skvelú vec.

Pomôžu vám zostať s potenciálnymi alebo už existujúcimi klientami v kontakte.

Ako to myslím?

Keď získate kontakt na nejakého klienta napr. email alebo sa stane fanúšikom vašej stránky (to je tiež kontakt na klienta), tak ho vďaka článku môžete opätovne osloviť.

Môžete mu napríklad poslať email s odkazom na váš nový článok (kvalitný, s hodnotnými informáciami) alebo ho pridať na svoj Facebook.

Ak vašimi potenciálnými klientmi sú vaši priatelia, tak ho určite pridajte na svoj osobný profil. Nevynechajte aj svoju fanpage, teda vašu profesionálnu facebookovú stránku.

Prečo je to dobré spaviť?

Určite to poznáte aj z vlastnej skúsenosti.

Väčšina obchodníkov sa vám ozve len vtedy, keď niečo potrebuje. Preložím to do ľudskej reči - ozvú sa vám len vtedy, keď vám chcú niečo predať.

Vy buďte iní, ozývajte sa nielen vtedy, keď im chcete niečo predať, ale aj vtedy, keď máte pre nich zaujímavé informácie napr. hodnotný článok, ktorý im pomáha zorientovať sa v problematike alebo vyriešiť nejaký problém.

Vďaka tomu sa na vás budú pozerať úplne inak než na väčšinu obchodníkov. A čo je hlavné, zvyšuje sa šanca, že si na vás spomenú, keď budú potrebovať vaše služby alebo vaše produkty.

 

4. Dôvod - Pasívna návštevnosť

Štvrtý dôvod, prečo má zmysel písať články súvisí s návštevnosťou vášho webu.

Každý článok, ktorý napíšete na váš web, predstavuje novú cestu na váš web. Je to tak preto, že každý článok sa zobrazuje vo výsledkoch vyhľadávania a privádza na váš web potenciálnych klientov.

Takže platí pravidlo, čím viac článkov máte, tým je vyššia návštevnosť vášho webu. To je aj dôvod, prečo tu, na webovači alebo aj na mojom webe www.expertnapredaj.sk, píšeme články pravidelne každý týždeň.

Je krásne sledovať ako z mesiaca na mesiac a z roka na rok rastie návštevnosť z Google.

Výhoda písania článkov oproti iným formám zvyšovania návštevnosti vášho webu spočíva v tom, že raz napíšete článok a on vám prináša návštevnosť každý mesiac niekoľko rokov.

No nie je to úžasné? :)

V podstate raz niečo urobíte a ťažíte z toho roky.

Je to podobné ako s pasívnym príjmom. Človek raz niečo urobí a príjem z danej aktivity má dlhodobo bez toho, aby musel niečo robiť.

Preto môžeme povedať, že písanie článkov je zdrojom "pasívnej návštevnosti".

Takže keby som vám mal niečo odporučiť, tak píšte články pravidelne (aspoň raz týždenne) a budete sa tešiť ako vám neustále rastie návštevnosť z vyhľadávačov.

článok- -6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web-.png


5. Dôvod - Získavanie kontaktov 

Viete, čo je najcennejšie v biznise? Kontakt na potenciálneho zákazníka.

Ak máte dostatok kontaktov na potenciálnych zákazníkov, tak šanca, že skrachujete sa veľmi znižuje. Pretože kedykoľvek môžete dvihnúť telefón, zavolať a dohodnúť si stretnutie alebo napísať predajný email a poslať ho na svoju databázu.

Tých možností je naozaj veľa.

A práve toto poznanie ma priviedlo na cestu získavať na webe emaily na potenciálnych klientov pomocou článkov, potom s nimi udržovať kontakt a občas im poslať nejakú ponuku, vďaka ktorej zarobím.

Za 5 rokov praxe, čo využívam túto stratégiu v posielaní emailov, som zistil, že funguje takzvaný Zákon veľkých čísiel. Ten hovorí:

"Čím väčšiu databázu máš, tým viac zarobíš."

Ak máte databázu 1000 kontaktov, tak pravdepodobne zarobíte menej než človek, ktorý má databázu 10 000 kontaktov  Ak máte databázu 10 000, tak pravdepodobne zarobíte menej než, ten ktorý má 20 000 kontaktov (pozn. za predpokladu, že databáza kontaktov je rovnako kvalitná).

Takto to proste funguje.

Preto by ste sa mali neustále snažiť na svojom webe získavať kontakty na potenciálnych klientov.

A krásnou príležitosťou sú k tomu články.

Ako som už spomínal, je dobré písať kvalitné články, ktoré obsahujú zaujímavé informácie pre klientov.

Aby ste však získali čo najviac kontaktov je dobré do článku NEDAŤ úplne všetko a časť informácií im dať LEN VÝMENOU ZA KONTAKT (zväčša email).

Vďaka tomu bude vaša databáza rásť oveľa rýchlejšie.

Aby ste to lepšie pochopili ako to funguje, tak vám to vysvetlím na jednoduchom príklade.

Predstavte si, že idem napísať článok na tému "Ako usadiť klienta na obchodnom stretnutí". V článku do detailov opíšem 1 TIP ako usadiť klienta, ktorý ľuďom naozaj pomôže. Sám o sebe tento tip je použiteľný a hodnotný.

Na záver článku však ľuďom poviem, že mám ešte druhý tip, ktorý je ešte zaujímavejší. Ak ich to zaujíma, tak nech zadajú email a ja im ho pošlem na ich email.

Takýmto spôsobom dodám čitateľom článku ďalší hodnotný tip a zároveň získam kontakt na potenciálneho zákazníka.

Presne takto isto to môžete robiť aj vy a vďaka tomu sa budete tešiť z väčšieho počtu kontaktov.

článok- -6 dôvodov, prečo by ste mali začať písať články na svoj web- (2).png


6. Dôvod - Zvyšovanie predajov

Veľa ľudí sa pozerá na články len z pohľadu zvyšovania návštevnosti ich webu. Avšak články môžu slúžiť aj ako nástroj na zvyšovanie predajov.

Ako som písal vyššie, každý článok znamená minimálne jednu cestu na váš web a keď do neho strategicky umiestnite zmienku o vašom produkte, tak vám môže aj zarábať.

Ako to urobiť?

Jednoducho umiestnite do článku odkaz na váš produkt, aby človek ktorý už číta váš článok si od vás mohol aj niečo kúpiť a nemusel hľadať na vašom webe položku "produkty" alebo "eshop".

Ideálne je to urobiť tak, aby produkt súvisel s obsahom článku. Takže ak píšete článok na tému "výživa pre budovanie svalovej hmoty", tak do článku umiestnite odkaz (alebo vyobraznie produktu) na proteinový nápoj, ktorý pomáha pri budovaní svalovej hmoty.

Vďaka tomu si niektorí ľudia, ktorí si článok prečítajú, aj niečo od vás kúpia. Toto je jednoduchý spôsob ako prostredníctvom článkov môžete zvyšovať aj predaje.

 

Na záver

V tejto chvíli som vyčerpal hlavné dôvody prečo písať články. Verím, že som vás presvedčil, aby ste začali s písaním článkov, pretože je to účinná stratégia, ako dosiahnuť úspech na webe.

Ak neviete, aký nástroj použiť na písanie článkov alebo na vytvorenie blogu, tak odporúčam Webovač :)

 

Autor: Martin Mažár

Túžite mať krásny web vytvorený na základe psychológie predaja? S Webovačom to zvládne každý.

Vytvorte si svoj web pomocou Webovača.

ČO HOVORÍTE NA WEBOVAČ

JE TO ÚPLNE ÚŽASNÉ!!! Toľko možností, kreácií a skúšania, prenášania súčastí sem-tam mávnutím myši...
Som unesený. Ďakujem :-)

Mgr. Andrej Gonda www.arkai.sk

Štruktúra webu, ktorá FUNGUJE. Bodka.

Stačí kliknúť na tlačidlo a ihneď získate prístup k materiálu a návodu, ako môžete túto štruktúru použiť na vašom webe ešte DNES aj vy (bez dodatočných technických zručností či veľkých investícií).

Odhaľte tajomstvo webov, ktoré ľudia jednoducho milujú

V tomto jednostránkovom dokumente vám odhalíme pravdu o jednoduchej štruktúre webu, ktorá vám pomôže získavať viac kontaktov na vašich potenciálnych zákazníkov a zvýšiť príjem objednávok z internetu.

Tieto stránky používajú cookies.
Prehliadaním týchto stránok s používaním cookies súhlasíte.